Mannen på balkongen / Lättläst
Inbunden bok. LL-förlaget. 1 uppl. 2002. 101 sidor.
Nära nyskick.
PRESENTSKICK
Det är sommar i Stockholm år 1967. Människor solar i parkerna. Men det är farligt att vara i parkerna. Tre flickor har blivit mördade. Pensionärer har blivit rånade.
Polisen Martin Beck gör allt för att hitta mördaren och rånaren. Är det samma person? Och vem är mannen på balkongen?
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789189451612
- Titel
- Mannen på balkongen / Lättläst
- Författare
- Maj Sjöwall - Per Wahlöö
- Förlag
- LL-förlaget
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 101 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det är sommar i Stockholm år 1967. Människor solar i parkerna. Men det är farligt att vara i parkerna. Tre flickor har blivit mördade. Pensionärer har blivit rånade.
Polisen Martin Beck gör allt för att hitta mördaren och rånaren. Är det samma person? Och vem är mannen på balkongen?