Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing Research – An Applied Orientation – Global Edition, Sixth Edition

Marketing Research – An Applied Orientation – Global Edition, Sixth Edition

Häftad bok. Upper Saddle River, N.J. ; London : Pearson Education. 6 uppl. 2010. 929 sidor.

Gott skick. Ett läst men ganska välhållet, fint exemplar. Enstaka markeringar/överstrykningar förekommer. Veckat nedre hörn å främre omslag.

Table of contents
PART I: INTRODUCTION AND EARLY PHASES OF MARKETING RESEARCH
Chapter 1 Introduction to Marketing Research
Chapter 2 Defining the Marketing Research Problem and Developing an Approach

PART II: RESEARCH DESIGN FORMULATION
Chapter 3 Research Design
Chapter 4 Exploratory Research Design: Secondary Data
Chapter 5 Exploratory Research Design: Qualitative Research
Chapter 6 Descriptive Research design: Survey and Observation
Chapter 7 Causal Research Design: Experimentation
Chapter 8 Measurement and Scaling: Fundamentals and Comparative Scaling
Chapter 9 Measurement and Scaling: Noncomparative Scaling Techniques
Chapter 10 Questionnaire and Form Design
Chapter 11 Sampling: Design and Procedures
Chapter 12 Sampling: Final and Initial Sample Size Determination

PART III: DATA COLLECTION, PREPARATION, ANALYSIS AND REPORTING
Chapter 13 Field Work
Chapter 14 Data Preparation
Chapter 15 Frequency Distribution, Cross-tabulation, and Hypothesis Testing
Chapter 16 Analysis of Variance and Covariance
Chapter 17 Correlation and Regression
Chapter 18 Discriminant and Logit Analysis
Chapter 19 Factor Analysis
Chapter 20 Cluster Analysis
Chapter 21 Multidimensional Scaling and Conjoint Analysis
Chapter 22 Structural Equation Modeling and Path Analysis
Chapter 23 Report Preparation and Presentation
Chapter 24 International Marketing Research

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780136094234
Titel
Marketing research : an applied orientation
Författare
Malhotra, Naresh K.
Förlag
Upper Saddle River, N.J. ; London : Pearson Education
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references (p. 866-905) and index