Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing research - an applied approach

Marketing research - an applied approach

Häftad bok. Pearson Education. 2 uppl. 2003. 786 sidor.

Nära nyskick. Vid beställningar över 500 SEK är det fri frakt inrikes. Titta gärna till mina andra böcker, har över 2000 böcker i sortimentet.

Marketing Research- An Applied Approach is aimed at students studying marketing research at undergraduate and postgraduate level. This new edition of Marketing Research- An Applied Approach builds upon Birks' well received European adaptation of Malhtora's classic text whilst also drawing on the strengths of Malhotra's most recent US edition. It forms a comprehensive, authoritative and thoroughly European introduction to applied marketing research and covers both quantitative and qualitative techniques in depth.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9780273657446
Titel
Marketing research - an applied approach
Författare
Malhotra, Naresh K
Förlag
Pearson Education
Utgivningsår
2003
Omfång
786 sidor