Service och bemötande 1 - Lärobok
Häftad bok. Thelin läromedel. 1 uppl. 2013. 118 sidor.
Gott skick.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789173792714
- Titel
- Service och bemötande 1 - Lärobok
- Författare
- Marnon, Meg
- Förlag
- Thelin läromedel
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 118 sidor
- Bandtyp
- Spiral
- Mått
- 160 x 225 mm
- Vikt
- 240 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Läromedlet i Service och bemötande 1, SEVSEV01 behandlar kommunikation vid möten med människor, attityder, kroppsspråk, hantering av klagomål, marknadsföring, affärsidéer och visioner, marknadsmixen, konsten att sälja, lagar och regler, konsumentköpslagen, ångerrätt, öppet köp, distans– och hemförsäljningslagen samt praktisk marknadsföring. Författare är Meg Marnon.
