Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Service och bemötande 1 - Lärobok

Service och bemötande 1 - Lärobok

Häftad bok. Thelin läromedel. 1 uppl. 2013. 118 sidor.

Gott skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789173792714
Titel
Service och bemötande 1 - Lärobok
Författare
Marnon, Meg
Förlag
Thelin läromedel
Utgivningsår
2013
Omfång
118 sidor
Bandtyp
Spiral
Mått
160 x 225 mm
Vikt
240 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Läromedlet i Service och bemötande 1, SEVSEV01 behandlar kommunikation vid möten med människor, attityder, kroppsspråk, hantering av klagomål, marknadsföring, affärsidéer och visioner, marknadsmixen, konsten att sälja, lagar och regler, konsumentköpslagen, ångerrätt, öppet köp, distans– och hemförsäljningslagen samt praktisk marknadsföring. Författare är Meg Marnon.