Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Judy Moody reser jorden runt : Lättläst bok

Judy Moody reser jorden runt : Lättläst bok

Inbunden bok. B Wahlströms. 1 uppl. 2008. 124 sidor.

Mycket gott skick. Judy Moodys mamma brukade säga att hon var unik, och pappa att hon var ett original. Magister Frisk sa att hon var i en klass för sig (trots att det gick tjugo andra barn i klass 3T!). Det hade alltid fått Judy att känna sig speciell - ända tills nu.

Vad gör man om det plötsligt dyker upp en kopia av en själv? Fråga Judy Moody! Plötsligt står hon öga mot öga med Emma Klemma, våghalsig reporter och medlem i Mitt-namn-är-ett-rim-klubben. Emma och Judy är lika på så många sätt at de nästan är som kloner! Och det kan ju vara både bra och dåligt... Mest dåligt om det gör att man glömmer bort sina bästa kompisar.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789132153242
Titel
Judy Moody reser jorden runt
Författare
Megan McDonald
Förlag
B Wahlströms
Utgivningsår
2008
Omfång
124 sidor
Bandtyp
Kartonnage
Mått
146 x 210 mm Ryggbredd 14 mm
Vikt
244 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Judy Moody tycker om att vara annorlunda. Hennes mamma brukar säga att hon är unik. Hennes pappa säger att hon är ett original. Magister Frisk brukar påpeka att hon är i en klass för sig (trots att det går tjugo andra barn i hennes klass). Judy känner sig väldigt speciell. Ingen annan är som hon - men så dyker det upp en ny tjej i skolan. Hon samlar också på tuggummin, precis som Judy. Och hon är också med i en klubb. Inte Paddkiss-klubben, men Mitt-namn-är-ett-rim-klubben. Plötsligt är Judy Moody inte originell längre och det känns inte alls bra.