Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
 Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition

Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition

Häftad bok. Pearson Education Limited. 8 uppl. 2015. 572 sidor.

Nära nyskick. Aldrig använd, läraren tyckte bara att det var en bra bok...

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781292097756
Titel
Marketing : real people, real choice
Författare
Solomon, Michael R. - Marshall, Greg W. - Stuart, Elnora W.
Förlag
Harlow :b Pearson Education Limited
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references and indexes.
Imported from: 147.143.2.5:210/INNOPAC (Do not remove)