Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
The handbook of Telemarketing - Strategies for Implementation and Management

The handbook of Telemarketing - Strategies for Implementation and Management

Inbunden bok. Kogan Page. 1991. 500 sidor.

Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Format 24 x 16 cm Vikt 790 g.
ENGELSK TEXT, inbunden grått förlagsband med skyddsomslag, litet tryckmärken på pärmen, inlagan mycket fin. "The Handbook of Telemarketing gives a thorough grounding in the subject, covering all the significant issues, including: applications, benefits and costs the role of inbound and outbound telemarketing in the marketing mix selecting and briefing an agency setting up an in-house operation staff recruitment, training and development legal requirements and good practice initiative planning, implementing and managing a campaign. For sales and marketing professionals new to telemarketing this is the perfect introduction. Those with more experience, wanting to broaden their knowledge, will find The Handbook Of Telemarketing an invaluable source of practical guidance and advice on how to use telemarketing to win new business, encourage customer loyalty, create competitive advantage and boost the organisation's porfitability." Utnyttja gärna ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0749400897
Titel
The handbook of telemarketing : strategies for implementation and management
Författare
Stevens, Michael
Förlag
London : Kogan Page
Utgivningsår
1991
Språk
English