Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Sustainable marketing

Sustainable marketing

Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2015. 214 sidor.

Nyskick. Oläst

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789144104850
Titel
Sustainable marketing
Författare
Ottosson, Mikael
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
2015
Omfång
214 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
170 x 247 mm
Vikt
471 g
Språk
English
Baksidestext
How can we as consumers, company leaders or students have our needs met without adventuring the possibilities of future generations having their needs met?
During recent years, the interest in sustainability issues in general and sustainable companies in particular has increased considerably, among consumers as well as company leaders, politicians, journalists and other groups. So far, there has been a lack of scientific literature reflecting a marketing perspective on the sustainability dimension. This book is the authors’ attempt to fill that void and contribute to making sustainability an integral part of marketing, for instance in business models, brands, and marketing communication.

Honourable mention – Marketing Book of the Year 2014
The Swedish version of the book was rewarded a special prize in The Swedish Marketing Foundation’s annual distinction Marketing Book of the Year in 2014.