Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
E-Commerce - Context, Concepts and Consequences

E-Commerce - Context, Concepts and Consequences

Häftad bok. The McGraw-Hill Education. 2002. 304 sidor.

Gott skick. Format 24,5 x 19 cm Vikt 620 g.
ENGELSK TEXT. Förlagsband med mjuka pärmar, tabeller och illustrationer i sv/v. "The book charts the e-business phenomenon, exploring the technical, strategic and commercial challenges faced by businesses who must now meet the needs of a new, vast, electronic marketplace. Addressing the issues raised by the origins, current standing and potential future of electronic commerce, the book skilfully combines an awareness of the technological imperatives and technical requirements of the new economy with a keen awareness of tactical, logistical and commercial criteria which businesses must now consider.On an even wider level, the book examines the implications of an on-line society, asking whether the Web has abetted or obstructed the development of trust, safety, security, equality and privacy and questioning cyberspace's much-lauded early image as a global, virtual democracy. The text marries clarity, academic rigour and a keen understanding of what real-life companies have done to keep abreast of the e-commerce phenomenon. The scope of the book is wide reaching and should be of vital interest to students, business strategists and Web fans alike." Främre pärmen och inlagan har läsveck och hundöron. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0077098579
Titel
E-commerce : context, concepts and consequences
Författare
Bandyo-padhyay, Nanda
Förlag
London : McGraw-Hill
Utgivningsår
2002
Språk
English