Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
No Logo

No Logo

Häftad bok. Picador USA. First Picador USA Paperback Edition uppl. 2001. 490 sidor.

Mycket gott skick. Limhäftad. Enstaka understrykningar i början av boken. I övrigt inga textmarkeringar, namnteckningar, etc.
"A complete, user-friendly handbook on the negative effects that '90s uberbrand marketing has had on culture, work, and consumer value." The Villige Voice
"Exceedingly well-organized, contains numerous vivid examples, and tells as compelling a story as the best spy thrillers" News& Record (Greensboro, NC)
Text in English. Engelsk text.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0312271921
Titel
No logo : no space, no choice, no jobs, taking aim at the brand bullies
Författare
Klein, Naomi
Förlag
London : Flamingo ; New York, N.Y. : Picador
Utgivningsår
2000
Språk
English