Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
No Logo

No Logo

Pocketbok. Harper Collins UK. 10 uppl. 2010. 502 sidor.

Nära nyskick. På engelska

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780007340774
Titel
No Logo
Författare
Klein, Naomi
Förlag
HarperCollins UK
Utgivningsår
2010
Omfång
502 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
127 x 197 mm Ryggbredd 32 mm
Vikt
380 g
Språk
English
Baksidestext
'No Logo' was a book that defined a generation when it was first published in 1999. For it's 10th anniversay Naomi Klein has updated this iconic book. By the time you're twenty-one, you'll have seen or heard a million advertisements. But you won't be happier for it. This is a book about that much-maligned, much-misunderstood generation coming up behind the slackers, who are being intelligent and active about the world in which they find themselves. It is a world in which all that is 'alternative' is sold, where any innovation or subversion is immediately adopted by un-radical, faceless corporations. But, gradually, tentatively, a new generation is beginning to fight consumerism with its own best weapons; and it is the first skirmishes in this war that this abrasively intelligent book documents brilliantly.