Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Kundstrategier - vägen till de stora besluten

Kundstrategier - vägen till de stora besluten

Inbunden bok. Liber. 1:7 uppl. 2011. 203 sidor.

Nära nyskick. Format 23 cm x 215,5 cm Vikt 570 g.
Inbundet laminatband, illustrerad med sv/v figurer, text i två spalter. Amerikanska originalets titel: Account Strategy for Major Sales. Översättning: Karin Larsson Wentz. Förord till den svenska upplagan. Inledning 1. Hur kunden fattar beslut 2. Att nå fram till rätt person: tillträdesstrategi 3. Att få kunden att behöva dig: strategier för fasen Medveten om behov 4. Att påverka kundens val: strategier för fasen Utvärdera alternativ 5. Mera om konkurrensstrategi: differentiering och sårbarhet 6. Att övervinna "sista-minuten-oro": strategier för fasen Tveksam inför beslut 7. Att göra eftergifter och komma överens om villkor: affärsförhandling 8. Att säkerställa fortsatt framgång: genomförande och upprätthållande av kundrelationen 9. Strukturen hos ett typiskt exempel på komplex försäljning. Sakregister.
// Bilden visar den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN, samma fraktpris oavsett hur många böcker du beställer samtidigt av BOKLÖF, klicka ↓ och se utbudet [2384]

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147063802
Titel
Kundstrategier
Författare
Rackham, Neil
Förlag
Liber
Utgivningsår
2001
Omfång
204 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
210 x 225 mm
Vikt
670 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Bokens idé är att företaget och säljaren grundligt ska sätta sig in i kundens utgångspunkter. Den analyserar kundens beslutsprocess, hur man kommer åt de ramar och policies som styr företaget och vilka faktorer i övrigt som kan påverka kundens beslut. Den ger matnyttiga råd och bra exempel och visar hur man bygger upp och behåller en långsiktig kundrelation.