Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Perfume - the art and science of scent

Perfume - the art and science of scent

Inbunden bok. National Geographic Society ;Hi Marketing. 1998. 176 sidor.

Nyskick. Ny bok.
Readers join National Geographic staff writer Cathy Newman as she gains entrance to this cloaked, 12 billion-dollar-a-year industry.

The author takes a crash course at a French perfumers' school, harvests roses in Morocco, and treks through the Costa Rican rain forest in search of new scents. We enter a lab where Newman creates her own "Cathy" fragrance, we witness an advertising campaign come to life, and we experience the launch of a Michael Jordan cologne in New York City, with all the hype, of a multi-million dollar campaign.

This volume explores the business of fragrance, an intricate combination of science and art, from the harvesting, production, and creation of the "juice" to the marketing.This jewel of a book is a rare glimpse into a business that turns mixtures into magic.


Författare: Newman, Cathy
Förlag: National Geographic
Bandtyp: Inbunden
Antal sidor: 176, färg.
Format: 24 x 31 cm
Utgivningsår: 1998
ISBN: 0-7922-7378-8

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780792273783
Titel
Perfume - the art and science of scent
Författare
Newman, Cathy
Förlag
National Geographic Society ;
Hi Marketing
Utgivningsår
1998
Omfång
176 sidor