Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Visual research : an introduction to research methodologies in graphic design : Required Reading Range [Elektronisk resurs]

Visual research : an introduction to research methodologies in graphic design : Required Reading Range [Elektronisk resurs]

Häftad bok. AVA Publishing. 2007. 192 sidor.

Nyskick. Size: 22 x 30 cm. The aim of this book is to provide an introduction to the important area of research in graphic design, and to explain the key terms and theories that form the basis of design thinking. The book features a range of previously unseen case studies which help the reader to understand how the use of research methods can form the basis of a rigorous and effective approach to visual communication and design problem solving.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9782940373208
Titel
Visual research : an introduction to research methodologies in graphic design : Required Reading Range [Elektronisk resurs]
Författare
Noble, Ian - Bestley, Russell
Förlag
AVA Publishing
Utgivningsår
2007
Språk
English