Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion
Inbunden bok. Liber. 4 uppl. 2000. 208 sidor.
Mycket gott skick. Något nött nedtill rygg 4 upplagan
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789147060368
- Titel
- Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion
- Författare
- Normann, Richard
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 505 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Är service jämförbart med materiella produkter? Författaren strävar efter att konkretisera service och tjänster och analyserar dessa immateriella produkters olika delar. En klassiker i ny, omarbetad upplaga.
Läs mer
Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper.
Om författarna
Richard Normann var internationellt verksam ledarskapskonsult inom strategi- och företagsutveckling.