Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
STUDYING THE MEDIA

STUDYING THE MEDIA

Häftad bok. Hodder Arnold. Third uppl. 2003. 326 s. Häftad. 24,5x19cm. 795 gram.

Nära nyskick. The brand new, full-colour edition of STUDYING THE MEDIA is a resource that students of Media Studies cannot afford to be without?This, the third edition, has been fully updated throughout and contains a new chapter on media genres, stars and celebrities as well as much new information on media industries, media audiences, film and new media. Useful websites are referred to and the case studies, creative exercises and activities have also been thoroughly revised for twenty-first century times. This edition has a separate chapter on media research and investigation that addresses the needs of students undertaking project work. It is fully supported by a glossary of key terms and concepts, a revised bibliography and carefully chosen suggestions for further reading.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
0340807652
Titel
Studying the media : an introduction
Författare
O'Sullivan, Tim - Dutton, Brian - Rayner, Philip
Förlag
London : Arnold ; New York : Oxford University Press
Utgivningsår
2003
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references (p. 293-306) and index.