Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Key concepts in communication and cultural studies [Elektronisk resurs]

Key concepts in communication and cultural studies [Elektronisk resurs]

Häftad bok. London ; New York : Routledge. 2006. 367 sidor.

Mycket gott skick. Key Concepts in Communication and Cultural Studies is a book to help you `come to terms' with terms. Communication and Cultural Studies says new things in new ways, resulting in not only new words, concepts and theories, but also in the reworking of concepts and terms from a wide-range of established disciplines. Key Concepts provides a practical and accessible guide to this exciting field.
This second edition forms a multi-disciplinary glossary of the concepts you are most likely to encounter in the study of communication and culture - from `audience' to `stardom', from `ethnography' to `orientalism'.
The new edition includes:
Over sixty new additions to the original text
Many entries revised and rewritten
Coverage of recent developments in communications and cultural studies.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9780415061735
Titel
Key concepts in communication and cultural studies [Elektronisk resurs]
Författare
O'Sullivan, Tim
Förlag
London ; New York : Routledge
Utgivningsår
2006
Språk
English