Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Why we buy , the Science of Shopping

Why we buy , the Science of Shopping

Häftad bok. Simon & Schuster. 2009. 307 sidor.

Nyskick. Förlagsny och oläst.
Flera ex finns.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781416595243
Titel
Why we buy , the Science of Shopping
Författare
Paco Underhill
Förlag
Simon & Schuster
Utgivningsår
2009
Omfång
307 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
138 x 214 mm Ryggbredd 20 mm
Vikt
291 g
Språk
English
Baksidestext
Is there a method to the madness when it comes to shopping? Hailed by the "San Francisco Chronicle" as "a Sherlock Holmes for retailers," author and CEO Underhill answers with a definitive "yes" in this witty, eye-opening report on the nation's ever-evolving consumer culture.