Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
"För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring

"För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring

Häftad bok. Sellin & Partner. 2006. 159 sidor.

Nyskick. "För 50 000 skojar vi till det lite" är en bok om eventmarknadsföring eller event marketing som det också kallas. Den handlar om varför vissa events blir stora succéer och varför andra går åt skogen, om hur man undviker fallgroparna och om hur man går tillväga för att lyckas. Den handlar också om värdet av att beakta alla sinnen när man arbetar med events och om styrkan med kommunikation i det personliga mötet. "För 50 000..." är en lättläst bok, befriande fri från teoretiska modeller. Här ligger fokus i stället på den praktiska verksamheten, med handgripliga råd och enkla riktlinjer som utgångspunkt. Boken vänder sig både till dig som är nyfiken på eventmarknadsföring, till dig som är kund och till dig som själv arbetar med att planera och producera events. Med den här boken i handen när du arrangerar ett event kan du inte misslyckas!

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9170553378
Titel
"För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring
Författare
Patrik Lanner - Christer Söderberg
Förlag
Sellin & Partner
Utgivningsår
2006
Omfång
159 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
198 x 223 mm Ryggbredd 10 mm
Vikt
438 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Med den här boken i handen när du arrangerar ett event kan du inte misslyckas!

För 50 000 skojar vi till det lite är en bok om eventmarknadsföring eller event marketing som det också kallas. Den handlar om varför vissa events blir stora succéer och varför andra går åt skogen, om hur man undviker fallgroparna och om hur man går tillväga för att lyckas.

För 50 000 skojar vi till det lite är en lättläst bok, befriande fri från teoretiska modeller. Här ligger fokus i stället på den praktiska verksamheten, med handgripliga råd och enkla riktlinjer som utgångspunkt. Boken vänder sig både till dig som är nyfiken på eventmarknadsföring, till dig som är kund, och till dig som själv arbetar med att planera och producera events.