Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Visual persuasion - the role of images in advertising

Visual persuasion - the role of images in advertising

Häftad bok. Sage Publications Inc. 1997. 320 sidor.

Nära nyskick. Endast lättare hanteringsspår på omslaget. Engelsk text. The pictures in television commercials, magazine advertisements and other forms of advertising often convey meanings that cannot be expressed as well, or at all, through words or music. Visual Persuasion is an exploration of the uniquely visual aspects of advertising. Because of the implicit nature of visual argumentation and the relative lack of social accountability which images enjoy in comparison with words, pictures can be used to make advertising claims that would be unacceptable if spelled out verbally. From this starting point, Paul Messaris analyzes a variety of commercial, political and social issue advertisements. He also discusses the role of images in cross-cultural advertising.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780803972469
Titel
Visual persuasion - the role of images in advertising
Författare
Paul Messaris
Förlag
Sage Publications Inc
Utgivningsår
1997
Omfång
320 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
152 x 229 mm
Vikt
522 g
Språk
Svenska