Marknadsföring i tjänsteekonomin
Inbunden i nyskick. Studentlitteratur 2002. - Denna nya lärobok i marknadsföring är den första i sitt slag på svenska. Boken är unik såväl i sin bredd som i sin fokusering på tjänstesynsättet och tjänsters logik. Den går bortom den traditionella synen på marknadsföring som kännetecknas av segmentering av stora populationer och massmarknadsföring. I denna bok har de strategiska aspekterna tonats ned till förmån för mer operativa aspekter.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9144016271
- Titel
- Marknadsföring i tjänsteekonomin
- Författare
- Per Echeverri - Bo Edvardsson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 528 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 1400 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna nya lärobok i marknadsföring är den första i sitt slag på svenska. Boken är unik såväl i sin bredd som i sin fokusering på tjänstesynsättet och tjänsters logik. Den går bortom den traditionella synen på marknadsföring som kännetecknas av segmentering av stora populationer och massmarknadsföring. I denna bok har de strategiska aspekterna tonats ned till förmån för mer operativa aspekter. Läs mer om boken på studentlitteratur.se