Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Key Marketing Skills

Key Marketing Skills

Häftad bok. Förlag: Kogan Page. 2 uppl. 2004. 386 sidor.

Nära nyskick. Språk: engelska. Original CD medföljer. Författarens signatur, skrivet med äkta blyertspenna i blå färg finns på försättsbladet!
Mått (bredd x höjd x ryggbredd): 18.9 x 24.3 x 2.8 cm. Bokens vikt: 943g
Som ny.
Omslaget är lite nött i kanterna.
Inga markeringar eller andra defekter i inlagan.
Betalning via Swish, PayPal eller bankkonto.
Köparen betalar för ev. frakt.
Finns att hämta i Malmö mot Swish betalning (skicka e-mail om du vill hämta boken själv).

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0749442980
Titel
Key Marketing Skills
Författare
Peter Cheverton
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
2004
Omfång
386 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
943 g
Språk
Svenska
Baksidestext
A complete action kit for turning marketing strategy into marketing reality. Not just another "introduction to marketing", Key Marketing Skills is a practical, actionable guide that shows how to apply marketing strategies in a real-world context. Taking you step-by-step through the entire marketing planning process, Peter Cheverton shows you how to:

- conduct a market audit;
- build your marketing strategy;
- prepare a robust marketing plan;
- develop a unique value proposition;
- build alignment througout the supply chain;
- implement your plan through the marketing mix.

Extensively revised and updated, this new edition has also been expanded to include a wealth of brand new international case studies and planning models.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se