Key Marketing Skills
Häftad bok. Förlag: Kogan Page. 2 uppl. 2004. 386 sidor.
Nära nyskick.
Språk: engelska. Original CD medföljer. Författarens signatur, skrivet med äkta blyertspenna i blå färg finns på försättsbladet!
Mått (bredd x höjd x ryggbredd): 18.9 x 24.3 x 2.8 cm. Bokens vikt: 943g
Som ny.
Omslaget är lite nött i kanterna.
Inga markeringar eller andra defekter i inlagan.
Betalning via Swish, PayPal eller bankkonto.
Köparen betalar för ev. frakt.
Finns att hämta i Malmö mot Swish betalning (skicka e-mail om du vill hämta boken själv).
Förlagsfakta
- ISBN
- 0749442980
- Titel
- Key Marketing Skills
- Författare
- Peter Cheverton
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 386 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 943 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- A complete action kit for turning marketing strategy into marketing reality. Not just another "introduction to marketing", Key Marketing Skills is a practical, actionable guide that shows how to apply marketing strategies in a real-world context. Taking you step-by-step through the entire marketing planning process, Peter Cheverton shows you how to:
- conduct a market audit;
- build your marketing strategy;
- prepare a robust marketing plan;
- develop a unique value proposition;
- build alignment througout the supply chain;
- implement your plan through the marketing mix.
Extensively revised and updated, this new edition has also been expanded to include a wealth of brand new international case studies and planning models.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se