Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Understanding Brands (Creating Success)

Understanding Brands (Creating Success)

Häftad. Engelska. 2007. 139s. 225s. 21,5x13,5c. Mkt Fint Skick. Good brand management is the route to getting a brand to work harder, make its proper mark and achieve success. Any brand, new or old, must be managed, nurtured, exploited and, when necessary, changed. For those who know that brand management is crucial but don't know how to go about it, Understanding Brands illustrates what a brand is, what it can do for them, and how it supports the strategic goals of the business.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0749446659
Titel
Understanding brands [Elektronisk resurs]
Författare
Cheverton, Peter - Cheverton, Peter
Förlag
London ; Philadelphia : Kogan Page
Utgivningsår
2006
Språk
English
Baksidestext
Electronic reproduction.