Ge kunden en positiv chock. Kundservice i världsklass
Inbunden bok. EQP Förlag. 1:3 uppl. 2012. 248 sidor.
Mycket gott skick.
Format 22 x 15,5 cm Vikt 550 g.
Inbundet förlagsband, illustrerad av Maria Henriksson. Hur du får kunden att komma tillbaka och dessutom ge dig ett gott rykte. Anekdoter, tips och guldkorn på vägen.
// Inlagan har många hundöron och små marginalmarkeringar i blyerts, vilket tyder på många tänkvärda avsnitt. Bilden avser den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN, samma fraktpris oavsett hur många böcker du beställer samtidigt av Boklöf [4231]
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789198008524
- Titel
- Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 552 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.