Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Principles of Marketing  [Fifth European Edition]

Principles of Marketing [Fifth European Edition]

Häftad bok. Pearson Education / Prentice Hall. 5 uppl. 2008. 1020 sidor.

Nära nyskick. ENGELSK TEXT. Format 27,5 x 21 x 4 cm Vikt 2.200 g.
Häftad bok med mjuka pärmar, FEMTE upplagan, rikt illustrerad med färgfoton. In Principles of Marketing, Fifth European Edition, Kotler, Armstrong, Wong and Saunders again look at the roots of the subject, whilst at the same time introduce fresh perspectives. Reflecting heightened concerns about the environment, this new edition integrates the concept of sustainable marketing, showing how businesses and organisations can balance customers’ immediate needs against their long-term interests. The fifth edition of this truly European book not only covers the principles of Marketing, but also advances the subject by virtue of its innovative online resources and its valuable and contemporary discussion of Sustainability. The latter is particularly important as its impact on the way Marketing is practised and taught can no longer be ignored, and by discussing this issue the book remains on the very leading edge. The book is a must read for anyone keen to learn about burning issues such as sustainability, ethics, social responsibility, consumerism and environmentalism.
// Inga anteckningar upptäckta, diskreta hanteringsspår förekommer. Bilden visar den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN, samma fraktpris oavsett hur många böcker du beställer samtidigt av BOKLÖF, klicka ↓ och se utbudet [4595]

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780273711568
Titel
Principles of Marketing
Författare
Kotler, Phillip. - Armstrong, Gary. - Wong, Veronica. - Saunders, John.
Förlag
Prentice Hall
Utgivningsår
2008
Bandtyp
Pocket
Språk
Svenska