Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Strategic Marketing Communications New ways to build and integrate communications

Strategic Marketing Communications New ways to build and integrate communications

Häftad bok. Kogan Page London. Revised edition uppl. 1999. 300 sidor.

Mycket gott skick. Namnad. 22 sidor är understrukna i kulspets (kapitlet om brands) I övrigt är boken oläst. This is not an ordinary textbook. It is an interactive learning tool packed with practical examples, short cases, model documents and checklists to help you build communications plans and strategies simply and easily. If you are faced with the task of creating a communications strategy, it will enable you to develop new ways of achieving competitive advantage.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780749429188
Titel
Strategic marketing communications - new ways to build and integrate communication
Författare
Smith, Paul
Förlag
Kogan Page
Utgivningsår
1999
Omfång
300 sidor
Bandtyp
PBK
Språk
English