Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Service Management - ledning och strategi i tjänsteproduktion

Service Management - ledning och strategi i tjänsteproduktion

Häftad bok. Liber. 5 uppl. 2011. 207 sidor.

Mycket gott skick. Format 24 x 16 cm Vikt 430 g.
Häftad bok med mjuka pärmar, FEMTE upplagan, illustrerad med figurer och tabeller i sv/v. Översättning: Christer Ekberg. INNEHÅLL: Förord 1. Myt och verklighet om tjänstesamhället 2. Den nya ekonomiska ekvationen 3. Service management system 4. Dynamisk diagnos: goda och onda cirklar 5. Servicekonceptet 6. Varför strategisk personalutveckling? 7. Att utveckla människor 8. Klienten som kund - kunden som medproducent 9. Teknologi, verktyg och inramning 10. Image 11. Prissättningens konst och vetenskap 12. Att skapa, reproducera och förbättra affärsidéer 13. Diversifiering och internationalisering 14. Kvalitet 15. Kultur och dominerande idéer som managementverktyg 16. Förändring och ledarskap. Litteratur
// Pärmarna har mindre hanteringsspår, rester av marginalanteckningar i blyerts förekommer. Bilden avser den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt. [3330]

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147097517
Titel
Service Management : ledning och strategi i tjänsteproduktion
Författare
Normann, Richard
Förlag
Liber
Utgivningsår
2012
Omfång
207 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
160 x 240 mm Ryggbredd 12 mm
Vikt
419 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper.