Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Winning at new products - accelerating the process from idea to launch

Winning at new products - accelerating the process from idea to launch

Häftad bok. The Perseus Books Group. 3 uppl. 2001. 425 sidor.

Mycket gott skick. Två hundöron. Omslaget är lite nött. Lätt veckning på två hörn.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780738204635
Titel
Winning at new products - accelerating the process from idea to launch
Författare
Robert G. Cooper
Förlag
The Perseus Books Group
Utgivningsår
2001
Omfång
448 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
156 x 236 mm
Vikt
583 g
Språk
Svenska