Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Winning at New Products - Creating Value Through Innovation
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780465025787
Titel
Winning at new products : creating value through innovation
Författare
Cooper, Robert G. 1943-
Förlag
New York : Basic Books
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references and index.
1 The innovation challenge -- 2 Why new products win -- 3 Drivers of success -- why the best innovators excel -- 4 The Stage-Gate idea-to-launch system -- 5 Next-generation Stage-Gate -- how companies have evolved and accelerated the system -- 6 Discovery -- the quest for break-through ideas -- 7 The front-and work -- from discovery to development -- 8 Picking the winners -- investing in the right projects -- 9 Making the gates work -- gates with teeth -- 10 Development, testing and launch -- 11 Implementing Stage-Gate in your business.