Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing - basic concepts for decision making

Marketing - basic concepts for decision making

Inbunden bok. Harper & Row Publishers Inc. 1978. 430 sidor.

Mycket gott skick. Något snedställd i ryggen, lättare hanteringsslitage på pärmens hörn, ett par mindre stötskador finns även på pärmen. Inlagan är i ypperligt skick utan namn eller annat att anmärka på.
Boken är på engelska.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0063878496
Titel
Marketing - basic concepts for decision making
Författare
Robin, Donald P
Utgivningsår
1978
Omfång
430 sidor
Språk
English