Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketi

Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketi

Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2011. 240 sidor.

Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781118113363
Titel
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketi
Författare
Roger Dooley
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2011
Omfång
240 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
163 x 236 mm Ryggbredd 26 mm
Vikt
496 g
Språk
English