Media and audiences : new perspectives
Häftad bok. Buckingham : Open University Press. 1 uppl. 2003. 190 sidor.
Mycket gott skick.
paperback andra trycknignen 2008? open university press 190s 340g kortsida 155m höjd 210mm tjocklek 15mm används som kurslitteratur mycket fint skick men ca 9 sidor sparsamma pedagogiska färgöverstrykningar i ett kapitel T OBS FOREIGN CUSTOMERS ALWAYS PAYS IN ADVANCE
kan avhämtas utanför mariestad om avhämtning önskas meddela före beställningen
innehåll: 1 intr audeicen today 2 audiences in hitorical åerpectrove 3 audience commodities and audience activism 4 cause and effect theorie in flux 5 the audience as citizen media politics and democracy 6 fan audiences identty consumpition and interactivity 7 new media new audience new research
Förlagsfakta
- ISBN
- 9780335206919
- Titel
- Media and audiences : new perspectives
- Författare
- Ross, Karen - Nightingale, Virginia.
- Förlag
- Buckingham : Open University Press
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- English
