Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Media and audiences : new perspectives

Media and audiences : new perspectives

Häftad bok. Buckingham : Open University Press. 1 uppl. 2003. 190 sidor.

Mycket gott skick. paperback andra trycknignen 2008? open university press 190s 340g kortsida 155m höjd 210mm tjocklek 15mm används som kurslitteratur mycket fint skick men ca 9 sidor sparsamma pedagogiska färgöverstrykningar i ett kapitel T OBS FOREIGN CUSTOMERS ALWAYS PAYS IN ADVANCE
kan avhämtas utanför mariestad om avhämtning önskas meddela före beställningen

innehåll: 1 intr audeicen today 2 audiences in hitorical åerpectrove 3 audience commodities and audience activism 4 cause and effect theorie in flux 5 the audience as citizen media politics and democracy 6 fan audiences identty consumpition and interactivity 7 new media new audience new research

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780335206919
Titel
Media and audiences : new perspectives
Författare
Ross, Karen - Nightingale, Virginia.
Förlag
Buckingham : Open University Press
Utgivningsår
2003
Språk
English