Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147040148
Titel
Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter
Författare
Söderlund, Magnus
Förlag
Liber
Utgivningsår
1997
Omfång
208 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
348 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Vet du redan allt om kundtillfredsställelse? Eller har du som många andra tagit till dig missuppfattningar och fördomar kring kunders agerande i olika situationer?

Läs mer
Den här boken ger en sammanfattande bild av vad som är känt om kundtillfredsställelse och dess orsaker och effekter. Kundtillfredsställelse belyses ur flera olika aspekter och vissa vanliga antaganden ifrågasätts.
Hedersomnämnande – Årets Marknadsföringsbok 1998 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm.