Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Bang for the buck : The science of creating effective marketing

Bang for the buck : The science of creating effective marketing

Häftad bok.

Nyskick. Unlock the secrets of marketing with the Influence Matrix framework for effective strategies and tactics. | Rheologica Publishing, Utg. 2022 | Häftad. 8:o (164x238 mm)

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789187791314
Titel
Bang for the buck : the science of creating effective marketing
Författare
Söndergaard, Martin
Förlag
Rheologica Publishing
Utgivningsår
2022
Omfång
207 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
164 x 238 mm Ryggbredd 14 mm
Vikt
440 g
Språk
English
Baksidestext
As a marketer, you face many dilemmas: Should you focus on brand-building or sales-focused marketing? Should you use rational or emotional ads? How should you evaluate different media channels against each other? Most experts would like you to believe that there is one right answer to these questions. Unfortunately, the reality is more complex. The correct answer for your specific situation requires an overall understanding of customer psychology.   After years of research and working with marketers, Erik Modig and Martin Söndergaard developed the Influence Matrix, a new way to make sense of today's many marketing theories. The practically applicable framework captures the insights from the 100 most popular books and the 300 most cited peer-reviewed articles in marketing, communication, and decision-making. By applying it, you will be able to identify and tackle your main marketing challenges, taking your marketing strategy and communication tactics to the next level.