Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Strategiskt berättande : Så bygger du framgångsrika narrativ

Strategiskt berättande : Så bygger du framgångsrika narrativ

Inbunden bok. Volante. 1 uppl. 2025. 173 sidor.

Nyskick. Nyskick på boken, bläddrad i en gång och sedan ställd i hylla.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789179653583
Titel
Strategiskt berättande : Så bygger du framgångsrika narrativ
Författare
Schlingmann, Per
Förlag
Volante
Utgivningsår
2025
Bandtyp
Flexband
Språk
Svenska
Baksidestext
STARKAST BERÄTTELSE VINNER   Det har aldrig varit viktigare att skapa, förmedla eller förstå berättelser och narrativ.   Vi lever i en tid som präglas av filterbubblor, osäkerhet och ett ständigt pågående brus i alla de konversationer som pågår.   Strategiskt berättande går bortom enbart berättande och storytelling. Det handlar om att medvetet använda sig av narrativens kraft och driva en berättelse som stödjer dina affärs- eller organisationsmål för att väcka känslor hos den publik du vill nå.   Några berättelser och narrativ blir starkare än andra. De påverkar vad vi ser och vad vi gör och det gäller på alla områden.   Strategiskt berättande handlar om hur såväl organisationer och företag som ekonomin och samhället i stort påverkas. Den utgör också en handbok för den som vill bygga sitt egna narrativ och utveckla sitt ledarskap att bli mer berättande.   Boken tar sin utgångspunkt i hur världen förändrats. Osanna historier och nyheter kan framstå som sanna och spridas i egna bubblor. Bilden av verkligheten blir viktigare än verkligheten.  
Den här boken är för dig som vill förstå men också skapa, driva och äga berättelsen på ett strategiskt sätt.