Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Permission marketing - När kunden själv får välja

Permission marketing - När kunden själv får välja

Inbunden bok. Telegram Bokförlag. 1 uppl. 2000. 223 sidor.

Nära nyskick. A202

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789177385288
Titel
Permission marketing - När kunden själv får välja
Författare
Seth Godin
Förlag
Telegram Bokförlag
Utgivningsår
2000
Omfång
223 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
140 x 215 mm Ryggbredd 19 mm
Vikt
404 g
Språk
Svenska
Baksidestext
I stället för att irritera potentiella kunder genom att avbryta mitt i favoritprogrammet ger Permission Marketing kunderna möjligheten att frivilligt acceptera och ta del av reklamen. Genom att vända sig till de kunder som visat intresse för att få veta mer om en produkt eller tjänst bygger företagen långsiktiga relationer med sina kunder, skapar tillit och märkestrohet, och ökar på så sätt försäljningspotentialen, speciellt on-line.
Seth Godin delar med sig av sina erfarenheter och redovisar också ett antal fallstudier, bland annat från Amazon.com och Yahoo!