Permission marketing - När kunden själv får välja
Inbunden bok. Telegram Bokförlag. 1 uppl. 2000. 223 sidor.
Nära nyskick. A202
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789177385288
- Titel
- Permission marketing - När kunden själv får välja
- Författare
- Seth Godin
- Förlag
- Telegram Bokförlag
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 223 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 404 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I stället för att irritera potentiella kunder genom att avbryta mitt i favoritprogrammet ger Permission Marketing kunderna möjligheten att frivilligt acceptera och ta del av reklamen. Genom att vända sig till de kunder som visat intresse för att få veta mer om en produkt eller tjänst bygger företagen långsiktiga relationer med sina kunder, skapar tillit och märkestrohet, och ökar på så sätt försäljningspotentialen, speciellt on-line.
Seth Godin delar med sig av sina erfarenheter och redovisar också ett antal fallstudier, bland annat från Amazon.com och Yahoo!
