Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789170535376
- Titel
- Anna på Brännö
- Författare
- Slonawski, Agneta
- Förlag
- LL-förlaget
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 90 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 177 x 227 mm Ryggbredd 13 mm
- Vikt
- 384 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- /LÄTTLÄST/ Det är en lycklig känsla.
Det pirrar i kroppen.
Anna tar ett par danssteg.
Visar hur det känns.
Anna känner sig fri och glad. Hon har precis flyttat från sina föräldrar och håller på att lära sig sköta sitt hem.
Anna har bott på Brännö i hela sitt liv och hon vill aldrig flytta därifrån. Inte ens om hon blir kär i någon från fastlandet. Men varje dag tar hon båten till jobbet på Kulturlabbet. Hon sjunger och spelar teater och känner sig som en filmstjärna.
Anna på Brännö handlar om att leva sitt liv som man själv vill. Författaren Agneta Slonawski och fotografen Bibbie Friman har följt med Anna i hennes vardag.
LL-förlaget
9789170535376
