Kul! som affärsidé - en bok om ledarskap
Inbunden bok. Ekerlids. 3 uppl. 2001. 154 sidor.
Nära nyskick.
Format 21,5 x 15,5 cm Vikt 355 g.
Inbundet förlagsband, TREDJE upplagan, plats för egna anteckningar i slutet av boken. Ur baksidestexten: Som ledare vill vi skapa resultat och nå högt uppskatta mål samtidigt som vi letar mening, samhörighet och kärlek i livet. I vardagens jakt och stress att hinna med, går dessa kvaliteter dock lätt förlorade och vi drömmer om att uppnå dem sedan - bara vi först får nå våra mål... Här vänder Stefan Wetterholm på resonemanget och visar på en väg till både mer liv och mer framgångsrikt ledarskap. Vägen går mot ökad medvetenhet, avslappning och kul - som också är själva nycklarna till - enklare och effektivare prestation, mindre stress, öppnare kommunikation och större tillgång till såväl kreativitet, kraft som intelligens. INNEHÅLL: Introduktion 1. Nivåer av kul - från fniss till andlighet 2. Kul tillsammans och kul i team 3. Från förändring till omfokusering. Dina möjligheter med KUL som affärsidé. Om författaren.
// Främre pärmen har ett mindre tryckmärke, inlagan är mycket fin utan anteckningar. Bilden avser den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN, samma fraktpris oavsett hur många böcker du beställer samtidigt av BOKLÖF, klicka ↓ och se utbudet [1442]
Förlagsfakta
- ISBN
- 918961710X
- Titel
- Kul! som affärsidé
- Författare
- Stefan Wetterholm
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 154 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 155 x 215 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 361 g
- Språk
- Svenska
