Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler
Häftad bok. Natur & Kultur. 4 uppl. 2000. 168 sidor.
Mycket gott skick. Understryckningar
Förlagsfakta
- ISBN
- 9127081192
- Titel
- Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler
- Författare
- Stig G Johansson - Carl Norrbom
- Förlag
- Natur & Kultur
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 168 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 272 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en studieguide till den tionde upplagan (millennieupplagan) av Kotlers klassiska lärobok i marknadsföring. Studieguiden ersätter inte läroboken utan är tänkt att användas som ett hjälpmedel vid studiet av Kotlers bok. Texten är kortfattad för att de studerande ska kunna göra egna kompletterande noteringar till hjälp både vid inlärningen och inför tentamensspurten.
