Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler

Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler

Häftad bok. Natur & Kultur. 4 uppl. 2000. 168 sidor.

Mycket gott skick. Understryckningar

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9127081192
Titel
Studieguide till Marketing Management : av Philip Kotler
Författare
Stig G Johansson - Carl Norrbom
Förlag
Natur & Kultur
Utgivningsår
2000
Omfång
168 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
272 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Detta är en studieguide till den tionde upplagan (millennieupplagan) av Kotlers klassiska lärobok i marknadsföring. Studieguiden ersätter inte läroboken utan är tänkt att användas som ett hjälpmedel vid studiet av Kotlers bok. Texten är kortfattad för att de studerande ska kunna göra egna kompletterande noteringar till hjälp både vid inlärningen och inför tentamensspurten.