-
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789152331460
- Titel
- Digital marknadsföring
- Författare
- Ström, Roger
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2015
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 433 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Med ny digital teknik kan marknadsföring skräddarsys efter individ och situation och bli mycket pricksäker. Konsumenter kan dessutom delta i och påverka företags marknadsföring, vilket innebär både utmaningar och möjligheter. Boken ger en god introduktion till digital marknadsföring med aktuell forskning och praktiska exempel.Stort fokus ligger på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram. Extra vikt fästs på detaljhandeln och co-creation mellan konsumenter och företag. Boken kan användas på universitet, högskola, KY utbildningar, utbildningsföretag och internutbildningar så väl som vid självstudier.
Sanoma Utbildning 9789152331460 -
Digital marknadsföring
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 3 uppl. 2021. 230 sidor.
Nära nyskick. Oläst. Mindre veck på omslagets framsida.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152360811
- Titel
- Digital marknadsföring
- Författare
- Ström, Roger
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2021
- Omfång
- 230 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 172 x 240 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande förståelse för digital marknadsföring oavsett vilka verktyg och metoder som används.
Tredje upplagan har uppdaterats med nya exempel och begrepp, och metoder och strategier för implementering har förtydligats.
Boken vänder sig till studerande vid universitet, högskola, YH-utbildningar och hos utbildningsföretag, men den är också mycket lämplig för praktiskt verksamma marknadsförare som vill aktualisera sina kunskaper.
Se www.digitalmf.se för extra material och aktuella case.
Författarna Roger Ström och Martin Vendel har lång erfarenhet av att kombinera forskning och praktiska utmaningar i näringslivet. Roger Ström är verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Lunds universitet. Martin Vendel är bland annat knuten till Institutionen för industriell ekonomi och organisation vid KTH i Stockholm.
Sanoma Utbildning 3 9789152360811 -
Digital marknadsföring
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2 uppl. 2018. 230 sidor.
Nyskick. Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundlägg läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152353981
- Titel
- Digital marknadsföring
- Författare
- Ström, Roger
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 230 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 350 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Digital marknadsföring beskriver med aktuell forskning och praktiska exempel hur digitaliseringen tar företags marknadsföring till en ny nivå. Stort fokus ligger på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram.
Boken ger en god introduktion till digital marknadsföring med aktuell forskning och praktiska exempel.
Sanoma Utbildning 2 9789152353981 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789152331460
- Titel
- Digital marknadsföring
- Författare
- Ström, Roger
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2015
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 433 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Med ny digital teknik kan marknadsföring skräddarsys efter individ och situation och bli mycket pricksäker. Konsumenter kan dessutom delta i och påverka företags marknadsföring, vilket innebär både utmaningar och möjligheter. Boken ger en god introduktion till digital marknadsföring med aktuell forskning och praktiska exempel.Stort fokus ligger på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram. Extra vikt fästs på detaljhandeln och co-creation mellan konsumenter och företag. Boken kan användas på universitet, högskola, KY utbildningar, utbildningsföretag och internutbildningar så väl som vid självstudier.
Sanoma Utbildning 9789152331460 -
Digital marknadsföring
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2015.
Mycket gott skick. Helt och rent ex, inga anteckningar eller namn.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152331460
- Titel
- Digital marknadsföring
- Författare
- Ström, Roger
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2015
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 433 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Med ny digital teknik kan marknadsföring skräddarsys efter individ och situation och bli mycket pricksäker. Konsumenter kan dessutom delta i och påverka företags marknadsföring, vilket innebär både utmaningar och möjligheter. Boken ger en god introduktion till digital marknadsföring med aktuell forskning och praktiska exempel.Stort fokus ligger på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram. Extra vikt fästs på detaljhandeln och co-creation mellan konsumenter och företag. Boken kan användas på universitet, högskola, KY utbildningar, utbildningsföretag och internutbildningar så väl som vid självstudier.
Sanoma Utbildning 9789152331460
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn