Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
The Real Power of Brands. Making Brands Work for Competitive Advantage

The Real Power of Brands. Making Brands Work for Competitive Advantage

Inbunden bok. The Financial Times / Pitman Publishing. 1995. 214 sidor.

Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. ENGELSK TEXT. Format 24 x 16 cm Vikt 520 g.
Inbundet svart klotband med silverfärgad ryggtext och skyddsomslag, sv/v illustrerad med figurer, något större text. This text provides an introduction to brands and brand management and a practical guide to help the reader make the most from their brands, without losing out to their competition. "The Real Power of Brands is the complete guide to brand management addressing the new environment facing brands in the 1990s and beyond. Using high profile case studies, interviews and real life examples, The Real Power of Brands provides insight into the changing world of brands and looks at the most recent cases such as: * Marlboro Friday - Marlboro were challenged by cheap own-brands and decided to take their brands 'down-market' to compete. 29% of their share value was wiped out in one day * Intel spent millions raising the profile of a brand which dominated 80% of the market. Their publicity back-fired when the product proved to have a minor fault * Cola Wars - Coke v Pepsi/Sainsbury's Classic Cola/Virgin Cola * Mars bars to Mars ice-cream; Virgin to Virgin Radio/Vodka/Cola. This is the first book to discuss branding since these major developments and will prove invaluable to anyone involved in brand management, or companies and managers keen to keep on top of the current debate."
// Skyddsomslaget har hanteringsmärken och två invändigt tejpade revor i övre hörnen, klisteretikett finns på baksidan, inga anteckningar. Bilden visar den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN, samma fraktpris oavsett hur många böcker du beställer samtidigt av BOKLÖF, klicka ↓ och se utbudet [0284]

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0273613790
Titel
The real power of brands
Författare
Crainer, Stuart
Utgivningsår
1995
Omfång
214 sidor
Bandtyp
PBK
Språk
English