Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Using Communication Theory . An Introduction to Planned Communication

Using Communication Theory . An Introduction to Planned Communication

Häftad bok. Sage Publications Ltd. 1999. 256 sidor.

Nyskick. This broad-ranging textbook provides a clear and comprehensive introduction to using communication theory in real-life communication activities. Plann
This broad-ranging textbook provides a clear and comprehensive introduction to using communication theory in real-life communication activities. Planned communication, both interpersonal and through the mass media, is a standard facet of modern life. It is as evident in public
health campaigns on smoking, drugs or AIDS as in commercial advertising and public relations. This textbook outlines how such communication can be informed by an understanding of the theories of communication that have evolved over the last thirty years.
Laminatband. Illustrerad. Format 23,4x15,6 cm. Vikt: 400 g Språk: Engelska. Absolut nyskick.(230216 velso)

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780803984318
Titel
Using communication theory - an introduction to planned communication
Författare
Jean T. Olson
Förlag
Sage Publications Ltd
Utgivningsår
1991
Omfång
256 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
156 x 234 mm
Vikt
340 g
Språk
Svenska