Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser

Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser

Häftad bok. Norstedts Akademiska Förlag. 4 uppl. 2007. 143 sidor.

Nyskick. Förlagsny och oläst bok.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9789172275065
Titel
Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser
Författare
Taube, Karin
Förlag
Norstedts Akademiska Förlag
Utgivningsår
2007
Omfång
143 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
218 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Om man ska hjälpa barn att lära sig läsa, är det bra att känna till vad Karin Taube skriver, klart och redigt på drygt 100 sidor. Författaren redogör för sambandet mellan läsinlärning och självförtroende, som är avgörande för om barnets väg mot läskunnighet blir spikrak eller omgärdad av hinder.

Detta är en reviderad utgåva av boken som utgavs första gången 1987.

Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.