Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Retailization - brand survival in the age of retailer power

Retailization - brand survival in the age of retailer power

Inbunden bok. Kogan Page. 2006. 221 sidor.

Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Presents an innovative and pragmatic step-by-step process to help businesses rethink their brand efforts around the retail strategies that best meet the needs of today's shoppers. Illustrates how brand power is inexorably being replaced by retailer power. Based on a two-year study conducted by AC Nielsen and BBDO Europe --the largest global study on selling branded products ever conducted -- the book reveals how corporations and their brands are dealing (or not dealing ) with this new era.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9780749446895
Titel
Retailization - brand survival in the age of retailer power
Författare
Thomassen, Lars
Förlag
Kogan Page
Utgivningsår
2006