Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Morgondagens konsument - om marknadsföring till Generation X

Morgondagens konsument - om marknadsföring till Generation X

Häftad bok. Uppsala Publishing House/Konsultförlaget. 1 uppl. 1997. 76 sidor.

Mycket gott skick. Namnat försättsblad i övrigt mycket gott skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789170051098
Titel
Morgondagens konsument
Författare
Tomas Lönn
Förlag
Uppsala Publishing House/Konsultförlaget
Utgivningsår
1997
Omfång
76 sidor
Bandtyp
Häftad
Språk
Svenska
Baksidestext
Känner du Generation X - dagens unga och ironiska generation? Cynism gör den svårgripbar och individualism gör den oförutsägbar. Men den marknadsförare som hittar vägen till de ungas hjärtan upptäcker en drömmarknad - de unga har precis börjat spendera pengar och kommer att fortsätta ett helt liv. De förverkligar sig själva genom att konsumera, de skaffar sig identitet med hjälp av prylar. Dessutom är de väldigt medvetna och väldigt många. Vill du göra den unga generationen till din målgrupp?

Den här boken berättar om ungdomars livsstil, värderingar och konsumtion. Läs om de nya trenderna, den nya underhållningen och den nya marknadsföringen. Lär dig vad som inspirerar de unga, vem som tar initiativ och hur du kan bli vinnare i marknadsföringen till Generation X.
Tomas Lönn och Anna Olofsson tillhör själva Generation X. Tomas arbetar på Kairos Future. Han har tidigare skrivit boken Morgondagens Arbetskraft, Konsultförlaget 1996. Anna arbetar på reklambyrån Ordpolen.