Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Visual Merchandising - Windows and In-Store Displays for Retail

Visual Merchandising - Windows and In-Store Displays for Retail

A great introduction for retail students, this book offers a user-friendly reference guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. Using examples from a range of stores from fashion emporia to supermarkets, the book offers practical advice on the subject, supported by hints and tips from established visual merchandisers. It reveals the secrets of their tool kit, and information on the use of mannequins, the latest technology, how to construct and source props, and explains the psychology behind shopping and buyer behavior.
Presented through color photographs, diagrams of floor layouts, and store case studies, and includinginvaluable information such as a glossary of terms used in the industry, Visual Merchandising is an essential handbook for anyone working in and learning about this exciting area.
Laurence King Publishers.2008.Häftad.208 sidor.Laminat.Rikt fotoillustrterad i färg.Format 28x21,5 cm.Vikt 1200 g.Språk:Engelska.Namnteck.Nära nyskick.Frakt (L- påse) 69 kronor via Posten.(Sverige).

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781856695398
Titel
Visual merchandising : window and in-store displays for retail
Författare
Morgan, Tony
Förlag
London : Laurence King
Utgivningsår
2008
Språk
English