Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Reklameffekter Strategi, utformning och medieval

Reklameffekter Strategi, utformning och medieval

Inbunden. 2005 2:a Uppl. 168s. 23x22c. 570g. Mkt Fint Skick. För att bygga en säkrare väg till lönsamma kommunikationsbeslut måste man kunna styra effekten av kommunikationen. Därför är det viktigt att ha en struktur och ett tydligt mål att arbeta utifrån. Den här boken handlar om just detta, hur man arbetar strukturerat med sin kommunikation.
Den första upplagan av Reklameffekter tilldelades 2002 ett hedersomnämnande för Årets marknads föringsbok av Sveriges Marknadsförbund. Boken lotsar läsaren igenom hela kommunikations processen, från målgruppsanalys och kommunikations strategi till betydelsen av reklamens utformning och vikten av medier. Avslutningsvis beskrivs de effekter man kan förvänta sig av kommunikations insatserna och hur man kan följa upp och mäta resultatet. Information och slutsatser i boken bygger på flera tusen aktuella mätningar baserade på svenska förhållanden. Den innehåller en stor mängd autentiska exempel och är rikt illustrerad. Läsaren får även följa ett varumärke som, kapitel för kapitel, praktiskt exemplifierar bokens innehåll.Reklameffekter riktar sig till alla som arbetar med eller vill arbeta med kommunikation och reklam. Om författarna; Ulf Dahlqvist har arbetat med marknadsundersökningar och varumärkesutveckling i mer än 20 år och är sannolikt den i Sverige som har mest erfarenhet inom området. Idag arbetar Ulf som kommunikations rådgivare på Gullers Grupp. Magnus Linde har arbetat med analys, undersökningar och affärsutveckling i över tio år och har erfarenhet från både undersökningsföretag, annonsör (Svenska Spel) och media (Svenska Dagbladet).

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish