Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Customer Capitalism - Increasing Returns in New Market Spaces

Customer Capitalism - Increasing Returns in New Market Spaces

Inbunden bok.

Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Nicholas Brealey. 1999. 296 s. 24x16cm. Blending the hot topics of new technology, market spaces, competitive strategy and customer behaviour, Customer Capitalism stands conventional wisdom on its head by introducing a new business model which shows how any business can generate increasing returns and gain a massive competitive advantage. A growing number of individuals see and use the new way of doing things, making the enterprise ever more prevalent, and its brand increasingly infectious to others. Sandra Vandermerwe is Professor of International Marketing and Services at The Management School, Imperial College, London.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
1857882415
Titel
Customer capitalism : the new business model of increasing returns in new market spaces
Författare
Vandermerwe, Sandra
Förlag
London : Brealey
Utgivningsår
1999
Språk
English