Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan.

Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan.

Häftad bok. Pyramid Communication. 1 uppl. 2022. 311 sidor.

Nyskick. Boken lär dig att formulera rätt argument, att hantera konkurrensen samt att välja de digitala och traditionella mediakanaler som når dina kunder på effektivaste sätt. Du får lära dig att sälja, både till privatpersoner och företag. Och, sist men inte minst, får du lära dig att skapa reklam som säljer

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789152715888
Titel
Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan.
Författare
Vanselius, Ulf
Förlag
Pyramid Communication
Utgivningsår
2022
Omfång
311 sidor
Bandtyp
Danskt band
Mått
210 x 250 mm Ryggbredd 23 mm
Vikt
1113 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Praktisk handbok i modern marknadsföring
Modern marknadsföring besvarar alla frågor du kan tänkas ställa när du ska marknadsföra produkter och tjänster i på dagens allt mer utmanande marknad. Från första raden tar författarna dig i handen och lär dig att hitta den enklaste, billigaste och säkraste vägen till framgång.

Modern marknadsföring lär dig att formulera rätt argument, att hantera konkurrensen samt att välja de digitala och traditionella mediakanaler som når dina kunder på effektivaste sätt. Du får lära dig att sälja, både till privatpersoner och företag. Och, sist men inte minst, får du lära dig att skapa reklam som säljer.

Boken passar dig som:
• Jobbar i ett framgångsrikt företag, men tror att företaget kan växa snabbare med smart marknadsföring?
• Har en fantastisk idé och har precis startat företag, men har svårt att få luft under vingarna?
• Vill satsa på marknadsföring, men saknar en enkel och systematisk arbetsgång att följa för att t.ex. välja rätt bland alla nya digitala kanaler?