Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
Inbunden bok. EQP Förlag. 2 uppl. 2012. 248 sidor.
Mycket gott skick.
Tillsynes obläddrat exemplar///Förlagets beskrivning: MÖTER DU KUNDER ! DITT JOBB? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder. • Du får veta vad som far kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna. Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar. "Jag har läst minst hundra böcker om kundservice, de har en sak gemensamt - de påminner om varandra. PG:s bok går mot strömmen, den liknar inget annat. Den är annorlunda, tänkvärd och genialisk. Läs! Njut! Agera!" Kjell Dahlin, föreläsare, författare och kundserviceutbildare "PG har gjort det igen. Den här boken trollband mig och jag vill att hela vår personal skall läsa och ta den till sig." Thomas Liillmaa, VD Riksmäklama. PG WETTSJÖ är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation. Han har genomfört ett flertal tunga kundserviceprocesser i en mängd olika företag från vitt skilda branscher. PG har haft mer än 2 000 utbildningstillfällen för över 700 olika företag. Bland företag PG arbetat med kan nämnas: Honda, Yamaha, Ballingslöv, Marbodal, Myresjöhus, KABE, Svevia, DSV, L.änsförsäkringar, och E.ON. PG är också grundare och huvudägare till EQP Business School. EQP blev vinnare av
Dagens Industris Gasellpris.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789198008524
- Titel
- Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 552 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.